Regulamin

  REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
  „MM-SPORT MACIEJ MACIANTOWICZ SPÓŁKA JAWNA” - OFICJALNEGO DYSTRYBUTORA MARKI KEEN W POLSCE

§ 1.    Postanowienia Ogólne. Informacje o Sklepie.

1.    Nasz sklep jest sklepem internetowym działającym pod adresem internetowym: www.keen.pl, oferującym produkty amerykańskiej marki KEEN i zwany jest w dalszej części Regulaminu „Sklepem” lub „MM Sport”. Prowadzimy także sklep stacjonarny w Krakowie pod adresem: Kryspinów 357, 32-060 Liszki k/Krakowa (Kraków Bielany, przy obwodnicy Krakowa i drodze 780 na Oświęcim)
2.    Jesteśmy firmą wiarygodną i sprawdzoną, funkcjonującą na rynku dystrybucji sprzętu sportowego od 1995 roku, w tym od 2009 roku jako generalny i wyłączny, na terytorium Polski, dystrybutor produktów marki KEEN
3.    Właścicielem Sklepu jest generalny i wyłączny dystrybutor marki KEEN w Polsce: MM SPORT Maciej Maciantowicz Spółka Jawna z siedzibą w Krakowie, ul. Księcia Józefa 54A, 30-206 Kraków, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000230956.
4.    Produkty oferowane w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są fabrycznie nowe i posiadają oryginalne opakowanie.
5.    Sklep w swoim działaniu mającym przede wszystkim na celu nieustanne dbanie o zadowolenie i satysfakcję swoich Klientów, poprzez oferowanie i dostarczanie najwyższej klasy produktów marki  KEEN kieruje się Kodeksem Dobrych Praktyk, opracowanym i przyjętym przez Sklep, z którego treścią możecie się Państwo zapoznać na stronie internetowej Sklepu w zakładce: Kodeks Dobrych Praktyk.
6.    Warunkiem korzystania z usług Sklepu, w tym warunkiem dokonywania zakupów, jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Klient proszony będzie o zapoznanie się i akceptację treści Regulaminu przed dokonaniem Zamówienia.

 § 2.    Kontakt ze Sklepem

1.    Wszelką korespondencję związaną z realizacją Zamówień w tym w szczególności, korespondencję i przesyłki związane dokonywaniem zwrotów towarów w związku z odstąpieniem od umów, a także reklamacje towarów w tym przesyłki związane procedurą reklamacji należy przesyłać:
1)    w formie elektronicznej za pośrednictwem adresu email: sklep@mmsport.com.pl lub
2)    pisemnie na adres: Biuro / Magazyn / Sklep Fabryczny MM Sport Maciej Maciantowicz Sp. J., Kryspinów 357, 32-060 Liszki k/Krakowa
2.    Korespondencja zwrotna Sklepu będzie przesyłana do Klienta w drodze elektronicznej  na adres e-mail Klienta podany w trakcie składania Zamówienia.   
3.    Nasz konsultant służy Państwu pomocą od poniedziałku do piątku w godz. 12-19 oraz w soboty w godz. 10-14 pod numerami telefonów: kom. 500 210 613 lub 12 427-05-06 oraz drogą mailową: sklep@mmsport.com.pl

§ 3.    Zamawianie towaru. Realizacja Zamówień.

1.    Zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą formularza elektronicznego dostępnego na stronie Sklepu. Zamówienia składać należy za pośrednictwem Sklepu (www.mmsport.com.pl ). Złożenie zamówienia następuje poprzez kliknięcie przycisku „Zweryfikuj i zapłać”. Składając zamówienie Klient potwierdza, że wie, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty za towar.
2.    Aby złożyć Zamówienie i zakupić towar w Sklepie należy uprzednio dokonać elektronicznej rejestracji w Sklepie, tworząc swoje indywidualne konto Klienta. Sposób wykorzystywania danych osobowych Klientów Sklepu wyjaśniony jest w „Polityce prywatności” stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Niezbędnym elementem procedury składania Zamówienia jest zapoznanie się i akceptacja przez Klienta niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed złożeniem Zamówienia.
3.    Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
4.    Jeżeli przesłane do Sklepu Zamówienie zostało prawidłowo i zrozumiale wypełnione Sklep potwierdza jego przyjęcie. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia następuje poprzez przesłanie do Klienta drogą elektroniczną, na podany adres e-mail, potwierdzenia przyjęcia Zamówienia wraz ze specyfikacją Zamówienia. Do realizacji przyjmowane będą Zamówienia, których przyjęcie zostało potwierdzone przez Sklep. (Aby Zamówienie złożone za pośrednictwem Sklepu zostało zrealizowane, niezbędne jest właściwe i zrozumiałe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie danych niezbędnych do dokonania przesyłki zamówionego towaru.)
5.    Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sklepem. Utrwalenie zawartej umowy sprzedaży następuje poprzez udostepnienie niniejszego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu, przesłanie Klientowi potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz dołączenie do zrealizowanego Zamówienia dowodu zakupu towaru.
6.    Sklep rozpocznie realizację Zamówienia tego samego dnia roboczego w przypadku dostępności towaru w Sklepie oraz otrzymania przez Sklep prawidłowo wypełnionego Zamówienia do godz. 12.00 w dniu roboczym, z zastrzeżeniem, że w przypadku płatności przelewem Sklep rozpocznie realizację Zamówienia od momentu wpływu wpłaty na rachunek bankowy Sklepu podany w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia.
7.    W przypadku otrzymania przez Sklep Zamówienia po godz. 12.00 w dniu roboczym lub w innym dniu, Sklep w przypadku dostępności towaru w Sklepie rozpocznie realizację Zamówienia w najbliższy dzień roboczy.
8.    W przypadku braku dostępności towaru w Sklepie w dniu otrzymania przez Sklep Zamówienia, Sklep poinformuje w drodze mailowej Klienta o przewidywanym terminie dostępności towaru.
9.    Zamawiający w trakcie procedury zamawiania proszony będzie o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail w celu wysłania przez Sklep potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz realizacji Zamówienia.
10.    Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, w przypadku prawidłowego wypełnienia Zamówienia, wysyłane będzie w dni robocze, bez zbędnej zwłoki. Jednakże jeżeli Klient nie otrzyma wiadomości email z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia w terminie 1 dnia roboczego od dnia złożenia Zamówienia proszony jest o kontakt z konsultantem Sklepu.

§ 4.    Sposoby i Termin dostawy towaru.

1.    Termin dostawy zamówionego towaru wynosi:
1)    w przypadku wysyłki „za pobraniem” - od 1 do 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, oraz
2)    w przypadku płatności on-line lub przelewem - od 1 do 4 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania wpłaty pełnej ceny towaru na koncie Sklepu.
2.    Zamówione towary mogą być:
1)    wysyłane na wskazany w Zamówieniu adres, za pośrednictwem Poczty Kurierskiej DPD według aktualnej standardowej opłaty za usługę Poczty Kurierskiej DPD, w wysokości podanej w Regulaminie, lub
2)    odbierane osobiście przez Klienta w Sklepie w Krakowie pod adresem: MM Sport Maciej Maciantowicz Sp. J., Kryspinów 357, 32-060 Liszki k/Krakowa
w zależności od wybranej przez Klienta opcji dostępnej w trakcie wypełnienia formularza Zamówienia.
3.    W przypadku wyboru opcji wysyłki towaru, zakupiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w Zamówieniu. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu Zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
4.    Klient ma możliwość wprowadzenia kilku adresów wysyłki na swoim koncie użytkownika. To gdzie ostatecznie zostanie wysłana przesyłka zależy od wyboru Klienta dokonanego w formularzu Zamówienia.
5.    Wysyłka towaru według powyższych zasad dostępna jest na terenie Polski. Wysyłki poza granice Polski muszą być każdorazowo uzgadniane z konsultantem Sklepu w formie elektronicznej przed dokonaniem zakupu w Sklepie.

§ 5.    Ceny i Płatności

1.    Ceny towarów oferowanych na stronie internetowej Sklepu podane są w PLN i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki towaru. O łącznej cenie, wraz z podatkami, towaru będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach przesyłki Klient jest ponadto informowany w trakcie procedury składania Zamówienia.
2.    Sklep wystawia na zakupione towary fakturę VAT lub paragon.        
3.    Płatności dokonywane w naszym Sklepie są w pełni bezpieczne.
4.    Sklep udostępnia Klientowi następujące, możliwe formy zapłaty za zakupiony towar:
1)    zapłata gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym,
2)    zapłata przy odbiorze przesyłki („płatność za pobraniem”),
3)    zapłata przedpłatą – przelewem na konto bankowe Sklepu,
4)    zapłata poprzez system PayU.
5.    W przypadku dokonywania płatności w formie przedpłaty lub poprzez system PayU termin na dokonanie płatności wynosi 7 dni od dnia złożenia Zamówienia.
6.    Obsługę płatności poprzez system PayU prowadzi: PayU Spółka Akcyjna zarejestrowana jest przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000274399,  NIP 779-23-08-495.

§ 6.    Koszty dostawy towaru

1.    Podstawowy koszt przesyłki (tj. poprzez Pocztę Kurierską DPD) wynosi: 15 zł.
2.    Przy Zamówieniu o wartości od 1,00 zł do 199,94 zł  podstawowy koszt przesyłki pokrywa Klient. Koszt ten, (15 zł za przesyłkę), jest dodawany do faktury lub paragonu.
3.    Przy Zamówieniu powyżej 199,94 zł, podstawowy koszt przesyłki pokrywa Sklep.
4.    Podany w pkt. 1 podstawowy koszt przesyłki obejmuje koszt przesyłki na terenie Polski z dostawą w następny dzień roboczy (dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) bez podania konkretnej godziny. W przypadku zmiany stawek lub warunków firmy kurierskiej, Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany polityki związanej z kosztem przesyłek.
5.    W przypadku przesyłek ekspresowych (np. dostawa na drugi dzień w podanej godzinie lub dostawa w sobotę) lub innych przesyłek nietypowych, których koszt przekracza podstawowy koszt przesyłki określony w Regulaminie (tj. 15 złotych) Klient obowiązany jest dopłacić dodatkowo każdą różnicę pomiędzy podstawowym kosztem przesyłki, a stawką stosowaną dla przesyłki przez Klienta zamówionej, zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej.

§ 7.    Zwroty towaru. Prawo odstąpienia od umowy.

1.    Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w §7 pkt. 8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: Magazyn MM-SPORT Kryspinów 357 32-060 Liszki lub w formie elektronicznej na adres email: sklep@mmsport.com.pl.
2.    Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy o Prawach Konsumenta (stanowi także Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu) oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu w zakładce „Reklamacje i zwroty”. Klient może skorzystać z udostępnionego wzoru formularza lecz nie jest to obowiązkowe. Sklep dołącza także do faktury lub paragonu przykładowy formularz odstąpienia od umowy. W przypadku gdy Klient odstąpi od umowy w drodze oświadczenia złożonego w formie elektronicznej Sklep po otrzymaniu od Klienta ww. oświadczenia, niezwłocznie potwierdzi Klientowi fakt otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Potwierdzenie zostanie wysłane w drodze elektronicznej na adres e-mail Klienta.
3.    Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
1)    dla umowy, w wykonaniu której Sklep wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) - od objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego egzemplarza towaru, partii lub części, albo polega na regularnym dostarczaniu towarów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów;
2)    dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
4.    W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
5.    Sklep ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż udostępniany przez Sklep standardowy sposób dostawy, przekraczającego podstawowy koszt przesyłki określony w §5 pkt. 1 Regulaminu – tj. z wyjątkiem kosztów przekraczających 15 złotych). Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze towar od Klienta, Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6.    Klient ma obowiązek zwrócić towar do Sklepu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sklep zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
7.    Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionego w Sklepie towaru. Wskazane jest aby towar odsyłany był do Sklepu w oryginalnym opakowaniu.
8.    Klient ponosi następujące koszty związane z odstąpieniem od umowy:
1)    Bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sklepu tzn. koszty odesłania towaru do Sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych „za pobraniem” oraz
2)    Koszty dostawy towaru do Klienta przekraczające podstawowy koszt przesyłki (który wynosi 15 złotych): Jeżeli Klient przez zakupie towaru wybrał sposób dostarczenia inny niż zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep tj. przekraczający podstawowy koszt przesyłki, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9.    Realizując obowiązek wynikający z ustawy o prawach konsumenta Sklep informuje, iż prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1)    o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2)    w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3)    w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4)    w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5)    w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6)    w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7)    w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
8)    w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;
9)    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10)    dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11)    zawartej w drodze aukcji publicznej;
12)    świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13)    dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 8.    Rękojmia. Procedura reklamacji.

1.    Sklep oferuje tylko oryginalne produkty najwyższej jakości. Sklep sprzedaje artykuły fabrycznie nowe.
2.    Sklep obowiązany jest dostarczać Klientowi towar bez wad.
3.    Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy w ramach rękojmi są określone przepisami kodeksu cywilnego. Informacje dotyczące odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi oraz uprawnień Klienta określone są także na stronie Sklepu w zakładce: „Reklamacje i zwroty.”
4.    Procedura reklamacji:
1)    Zgłoszenie reklamacji (rękojmia) może zostać dokonane przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem adresu email: sklep@mmsport.com.pl lub pisemnie na adres: Magazyn MMSport Kryspinów 357, 32-060 Liszki.
2)    Towar będący przedmiotem reklamacji prosimy odesłać lub osobiście dostarczyć na adres: Magazyn MMSport Kryspinów 357, 32-060 Liszki, z dopiskiem „reklamacja”. Koszt dostarczenia do Sklepu reklamowanego na podstawie rękojmi towaru pokrywa Klient, z zastrzeżeniem że w przypadku uznanej reklamacji, Sklep odsyła towar na własny koszt.
3)    Reklamacja powinna zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane Klienta (imię i nazwisko zamawiającego),  wskazanie reklamowanego towaru oraz opis przedmiotu reklamacji wraz z opisem okoliczności i daty wystąpienia wady. Wskazane jest dołączenie do przesyłki dokumentu potwierdzającego, że reklamowany towar został zakupiony w Sklepie, w określonej dacie zakupu, w szczególności paragonu lub faktury potwierdzających zakup wadliwego towaru albo potwierdzenia zapłaty za zakupiony towar.
4)    Reklamacje zawierające, pełne dane niezbędne do ich rozpatrzenia, będą rozpatrywane przez Sklep w terminie do 30 dni od dnia ich otrzymania przez Sklep. Klient otrzyma odpowiedź na reklamację w wyżej wskazanym terminie. Odpowiedź na reklamację będzie przekazana Klientowi   w drodze elektronicznej na podany w trakcie składania Zamówienia adres e-mail.
5.    Uwaga: Rękojmi nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika, na skutek niezgodnej z instrukcją obsługi, konserwacji i użytkowania towaru oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika, jeżeli uszkodzenia te powstałe na skutek korzystania z towaru niezgodnie z przeznaczeniem.
6.    Świadczenia w ramach rękojmi: W ramach udzielonej rękojmi, towary, których reklamacja zostanie uznana przez rzeczoznawców Sklepu za zasadną, zostaną przez Sklep naprawione, a jeśli naprawa nie będzie możliwa, zostaną wymienione na towar wolny od wad. Jeśli wymiana nie będzie możliwa z powodu braku identycznego towaru w magazynie Klient zostanie o powyższym poinformowany i będzie miał możliwość wymiany towaru na podobny, a jeżeli odmówi otrzyma zwrot wpłaconej ceny sprzedaży towaru.
7.    W przypadku uznanej reklamacji, Sklep odsyła towar na własny koszt. W przypadku nieuznanej reklamacji towar może być odebrany przez Klienta osobiście w Sklepie, pod adresem określonym w Regulaminie lub odesłany na koszt Klienta, stosownie do uzgodnień z konsultantem Sklepu.
8.    Sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych na koszt Sklepu, chyba że było to wcześniej ustalone poprzez e-mail lub telefonicznie z konsultantem Sklepu bądź wynika z obowiązków wynikających z przepisów prawa.


§ 9.    Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

W trakcie procesu rejestracji Klient będzie proszony o wyrażenie zgody, na przetwarzanie przez Właściciela Sklepu jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędnych dla procesu realizacji Zamówienia oraz w celach przesyłania informacji handlowej Sklepu.  Jednocześnie Klientowi przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych, także cofnięcia wyrażonej zgody. Szczegółowe regulacje dotyczące polityki prywatności określa Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

§ 10.    Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod m.in. następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK): http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem może w szczególności: zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygniecie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży, albo uzyskać bezpłatna pomoc w sprawie rozstrzygniecie sporu miedzy Klientem a sprzedawcą korzystając z pomocy powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

§ 11.    Postanowienia końcowe

1.    W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014.827) wraz z późniejszymi zmianami, przepisy kodeksu cywilnego, w szczególności przepisy dotyczące podstaw i zakresu odpowiedzialności sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
2.    W stosunku do konsumentów spory związane ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).
3.    Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy, a pozostałe postanowienia pozostają w mocy w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez prawo.
4.    Sklep zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu, w szczególności z ważnych przyczyn takich jak: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobu dostaw lub płatności, z zastrzeżeniem, iż zmiany te w stosunku do Klientów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania. Powyższe oznacza, iż w przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umowy sprzedaży, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na złożone Zamówienie, realizowane lub wykonane umowy sprzedaży.
5.    Wprowadzone zmiany do Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej Sklepu.
6.    Data opublikowania niniejszego Regulaminu: 10.02.2015 r.
 
 
Załącznik nr 1: Polityka prywatności MM Sport
 

1.    Dziękujemy za odwiedzenie strony internetowej www.keen.pl
2.    Szanujemy Państwa prywatność i pragniemy chronić Wasze dane osobowe. Aby dowiedzieć się więcej prosimy zapoznać się z poniższą polityką danych prywatności MM Sport.
3.    Niniejsza polityka wyjaśnia, w jaki sposób i w jakim celu przetwarzamy dane osobowe.   
4.    Szanując Państwa prawa oraz respektując ustawę o ochronie danych osobowych zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskanych danych osobowych. Wszyscy pracownicy Sklepu zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie przetwarzania danych osobowych.
5.    Administratorem Danych Osobowych jest: (MM Sport Maciej Maciantowicz Sp. J., Kryspinów 357, 32-060 Liszki k/Krakowa. Nr rejestracji w GIODO 021911/2013
6.    W naszym Sklepie zbieramy następujące dane osobowe:
1)    Imię i nazwisko - podczas składania zamówienia będziecie Państwo proszeni o podanie swojego imienia i nazwiska aby móc wysłać zamówienie oraz w celu możliwości kontaktu z Państwem
2)    Adres zamieszkania - jest nam potrzebny do wysyłki zamówionego towaru.
3)    Nr telefonu - Powiadamiamy sms-em o wysłaniu towaru (opcja). Czasami też dzwonimy w celu potwierdzenia zamówienia, lub w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń jak np. brak towaru w magazynie jednocześnie proponując korzystne rozwiązanie.
4)    Adres email - poprzez email wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia, oraz kontaktujemy się z Państwem w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli wybierzecie Państwo taką opcję, będziemy wysłać do Państwa informację handlową nie częściej niż raz w miesiącu.
5)    Adres - informacje wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie takie jak adres IP (oraz inne informacje zawarte w logach systemowych) wykorzystywane są przez administratora serwera w celach technicznych. Adresy IP mogą też być wykorzystywane w celach statystycznych - do zbierania ogólnych informacji dotyczących naszych klientów. Możemy użyć tych informacji do poprawienia zawartości naszej strony oraz jej wyglądu, do polepszenia naszego zasięgu oraz marketingu (włączając marketing naszych produktów oraz usług) oraz do określenia ogólnych tendencji rynkowych dotyczących klientów odwiedzających naszą stronę.
6)    Cookies - nasz sklep wykorzystuje technologię Cookies w celu dostosowania serwisu do Twoich indywidualnych potrzeb. Możesz zgodzić się na to, aby wpisane przez Ciebie dane zostały zapamiętane i byś mógł bez powtórnego wpisywania korzystać z nich przy następnych odwiedzinach na stronach serwisu internetowego. Właściciele innych witryn nie będą mieli dostępu do tych danych. Jeżeli nie zgadzasz się na personalizowanie serwisu, proponujemy wyłączenie obsługi cookies w opcjach przeglądarki internetowej.
7.    Podanie powyższych danych jest konieczne w poniższych przypadkach:
1)    Dokonywanie zakupu w naszym sklepie bez zakładania konta. Po realizacji takiego zamówienia z naszej bazy usuwamy wszelkie dane mogące zidentyfikować Twoją osobę (imię, nazwisko, adres, nr telefonu, adres email). Pozostaje tylko dokument sprzedaży przechowywany na potrzeby fiskalne.
2) Rejestracja w bazie Klientów - jest dobrowolna. Przechowujemy te dane w bazie, aby ułatwić Tobie w przyszłości zakupy w naszym sklepie internetowym.
3) Jeśli chcesz być informowany o ciekawych wydarzeniach i ofertach handlowych możesz wybrać tę opcję. Przystąpienie jest dobrowolne i w każdej chwili możesz się z niego wypisać.
8.    Każdy Klient naszego Sklepu ma możliwość wyboru, czy i w jakim zakresie chce udostępniać informacje o sobie. Jeżeli z jakiś względów nie życzysz sobie pozostawienia swoich danych osobowych to masz prawo do ich usunięcia lub nie korzystania z naszego Sklepu.
9.    Żadnych danych nie udostępniamy osobom trzecim. Nie przechowujemy również danych poufnych jak numery Twoich kart kredytowych czy danych dostępu do Twojego konta bankowego.
10.    Zgodnie z postanowieniami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm. masz prawo poprawiania, uzupełniania, uaktualnienia, sprostowania oraz żądania usunięcia swoich danych osobowych. W tym celu korzystaj z właściwych zakładek w serwisu internetowego, prześlij e - mail pod adres sklep@mmsport.com.pl lub listem poleconym na adres:  MM Sport Maciej Maciantowicz Sp. J., ul. Kryspinów 357, 32-060 Liszki k/Krakowa
 

Załącznik nr 2: przekładowy wzór formularza odstąpienia od umowy

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


–   Adresat ___________________________
[w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

–   Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

–   Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

–   Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

–   Adres konsumenta(-ów)

–   Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

–   Data


(*) Niepotrzebne skreślić.